• Facebook Globe
  • Google+ Globe

© 2014 כל הזכוית שמורות לנורית גיא.

עיצוב ובניית אתרים :  www.wixandme.com

היי דרומה>

הפלוסים של היי דרומה!
  • מאפשר לנכסים הדיגיטליים של העסק להיות מעודכנים ו"חיים"

  • מענה טלפוני תיירותי, מקצועי ואיכותי 24/7, בעברית ובאנגלית.

  • מחזיר את השליטה על העסק לבעל העסק.

  • משפר רווחים בעזרת ניהול נכון של הפניות טלפוניות.

  • מפנה לבעל העסק "שטח אחסון" וזיכרון במוח ומאפשר לעסוק בדברים החשובים באמת

  • תורם למיתוג העסק כעסק גדול, רציני ומקצועי.

  • משדרג את רמת שירות הלקוחות בעסק

  • עוזר לנהל את העסק באופן אוטומטי ויעיל

מענה טלפוני לאתרי תיירות קטנים:
השירות שלנו מורכב מארבעה אלמנטים משלימים שיעטפו אותך בצורה מושלמת:

1. מענה אנושי מקצועי אשר מתמחה בתיירות בדרום, בעברית ובאנגלית -
* כל שיחה נכנסת מקבלת מענה אישי (בעברית ובאנגלית), איכותי ומקצועי ע"י נורית גיא.
* כל שיחה נכנסת במהלך יום העבודה אשר לא נענית, מופנית לשירות הודעות אנושי, להשארת הודעה ומקבלת חיוג חוזר ע"י נורית, תוך 3 שעות (בין אם הושארה הודעה או לאו).
* שיחת טלפונית רלוונטית מופנית להזמנה אינטרנטית (אם קיים) ו/או לבעל העסק התיירותי על מנת לבצע את ההזמנה. (ההפניה נעשית בע"פ וגם בסמס חוזר למתקשר עם לינק לאתר של ההזמנות).
* פרטי שיחה רלוונטית לעסק התיירותי, עוברת מיידית באמצעות ווטסאפ לבעל העסק על מנת שיהיה מעודכן בפניות הרלוונטיות שלו.

2. מוקד הודעות אנושי 24/7 -
* כל שיחה נכנסת אשר לא נענית ע"י נורית, מופנית לשירות הודעות אנושי, להשארת הודעה עם הפרטים הרלוונטים.
* לאחר השארת ההודעה ע"י הפונה, נורית מקבלת את ההודעה במייל ובסמס וחוזרת לפונה.
(אם הפנייה הגיעה במהלך יום העבודה - תוך 3 שעות.
אם הפנייה הגיעה לאחר שעות העבודה - או ביום העסקים הבא).
*במידה ומדובר במקרה דחוף, שירות ההודעות יוצר קשר עם נורית באופן ישיר,
באמצעות שיחת ועידה עם הפונה.

3.  מספר טלפון מדיד מיוחד "שקוף" -
כל עסק תיירותי מקבל מספר טלפון וירטואלי המנותב אל נורית גיא / שירות ההודעות האנושי.  באמצעות מספר טלפון וירטואלי זה כל השיחות מוקלטות וניתן לקבל נתונים, סיכומים ותובנות אשר מועברים לעסק התיירותי בפגישת הסיכום החודשית.
חשוב להדגיש: מספר הטלפון של העסק לא משתנה! ממספר טלפון זה נעשה "עקוב אחרי" למספר הטלפון הווירטואלי, שבתורו עושה "עקוב אחרי" למספר הטלפון של נורית / שירות ההודעות האנושי.
כך מתאפשר לעסק התיירותי לשמור על מספר הטלפון הידוע לכולם ובמקביל לקבל נתונים ממספר הטלפון הווירטואלי ולבצע פעולות נוספות.

4. פגישת היכרות ופגישת סיכום חודשית -

לאחר חתימה על ההסכם, תתקיים פגישת היכרות במקום העסק התיירותי, על מנת להכיר מקרוב את העסק ואת אופי המקום ולקבל את כל התובנות הנדרשות למענה טלפוני איכותי.
בזמן הפגישה יועבר מידע רלוונטי לצורך מענה איכותי ומדוייק וקישור למוקד ההזמנות באתר האינטרנט (במידה וקיים).
פגישת סיכום חודשית, תתקיים אחת לחודש, בסיום / תחילת כל חודש.
לפגישה זו שתי מטרות:
1. הצגת התובנות  והסיכומים מממספר הטלפון הווירטואלי: ניתן לראות את  מספר המטלפן, פירוט השיחות ודקות השיחה, מה התרחש לאחר המענה / אי מענה ועוד.
2. תכנון החודש הבא ועדכונים על המתרחש בעסק התיירותי (חגים / תפוסות / שינויים בשעות הפתיחה / שינוי במחירים וכד').

ניהול דיגיטלי לעסקים קטנים
היום בעולם הדיגיטלי כל הזמן צריך להיות אונליין... אבל מה נכון לעסק שלך? ולמי יש זמן לתפעל את כל הדיגיטל הזה?
כאן אני נכנסת לתמונה...
המטרה המשותפת שלי עם בעל העסק הוא לקדם את הנכסים הדיגיטליים של העסק, באופן אורגני,
בצורה המקצועית והיצירתית ביותר.
זה אומר לדאוג לכך שכל הזמן המדיה הדיגיטלית של העסק תהיה חיה, זורמת ועדכנית.
הנכסים הדיגיטליים יהיו פעילים ומרשימים בעוד אתם תהיו חופשיים להתמקד בעסק שלכם.
אילו נכסים דיגיטליים? פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, וויז, EASY, גוגל ועוד.
אנחנו נתאים ביחד את מה שמתאים לעסק שלך!
צרו קשר עכשיו לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות:
054-4636613, haydaroma@gmail.com