• Facebook Globe
  • Google+ Globe

© 2014 כל הזכוית שמורות לנורית גיא.

עיצוב ובניית אתרים :  www.wixandme.com

ארועים

נורית גיא 

14/6/2014

ניהול מדיה חברתית לאירועים: או במילים אחרות: פרסום אירועים בפייסבוק...

 

מפיקי ומארגני אירועים, ובכלל כל מי שמקיים אירוע, מעוניין להגיע לקהל היעד שלו מבלי להוציא סכומי עתק על פרסום.
הפייסבוק מאפשר לנו להגיע לקשת של קהלי יעד אך בצורה ממוקדת ונכונה, בעלות סבירה וריאלית.

כמעט 10 שנים אני מפיקה אירועים קהילתיים, גדולים וקטנים.
כל השנים פרסום האירועים התקיים במדיה המסורתית: טלוויזיה, רדיו, מודעות בעיתונים, פליירים וכד'. העלויות גבוהות מאד (מעל 50,000 ₪ רק טלוויזיה או רדיו), הפרסום היה כללי ברובו (מודעה לא עם פירוט מינימלי), לא תמיד הגיע לקהל היעד הרצוי וקשה מאד היה לדעת האם הפרסום באמת "עובד".

כאשר נכנסה המדיה החברתית, השתנו לחלוטין יכולות הפרסום והדרך להגיע לקהל היעד של האירועים השתנתה דרסטית: העלויות הפכו לזניחות ביחס לפרסום המסורתי, הפרסום הפך להיות ממוקד ופנה ישירות לקהל היעד שמתאים לאירוע.
יש לנו אפשרות לפרסם את אותו אירוע למספר קהלי יעד ולכל קהל יעד להתאים את התוכן הפרסומי שיעניין אותו באירוע. אנו יכולים לעדכן כל הזמן מה הולך להיות באירוע, לתת קצת מבט "מאחורי הקלעים" וליצור אינטראציה עם משתתפי האירוע עוד לפני האירוע עצמו, דבר המחבר את הקהל הפוטנציאלי לאירוע עוד לפני שהאירוע החל!

 

ניהול מדיה חברתית לאירועים כולל בין היתר:

פגישת הכרות ובניית אסטרטגיית תוכן ופרסום,

קביעת תקציבים ויעדים,

הקמה והפעלה של עמוד פייסבוק ייחודי לאירוע,

ניהול קמפיין פייסבוק (ממומן),

מענה ללקוחות.

 

מכיוון שכל אירוע שונה, ולכל אירוע יש את הדגשים שלו, התמחור משתנה.

באופן עקרוני, העלות היא בערך 1000-1500 ₪ לחודש פעילות לאירוע.

 

צרו קשר עוד היום לקביעת פגישת הכרות ללא התחייבות, ולקבלת הצעת מחיר!